معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: نخستین رویداد «نوآیند» با موضوع مسایل اجتماعی نوپدید با همکاری وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمد عباسی افزود: موضوع مداخله در پیشگیری، کنترل و کاهش مسائل و معضلات اجتماعی، یکی از ارکان و استوانه­‌های مهم در امر سیاست­‌‌گذاری و مورد تأکید مکرر و مؤکد رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی ادامه داد: از این رو، سازمان امور اجتماعی کشور در راستای شناسایی و مدیریت نظام مسائل و آسیب­‌های اجتماعی کشور، حسب مأموریت ذاتی و تکالیف قانونی خود، نخستین رویداد «نوآیند» با موضوع مسائل اجتماعی نوپدید را با مشارکت مرکز پژوهش‌­های مجلس شورای اسلامی و بنیاد ایران آینده برگزار می‌‌کند.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: سلسله رویداد آخر هفته نوآیند با هدف افزایش خلاقیت جمعی در حدس و کشف مسأله‌های نوپدید آینده حکمرانی و قراردادن این مسائل در اختیار نظام حکمرانی، سیاست­ گذاری و تقنینی کشور برای مواجهه پیش­ دستانه و آینده‌­نگرانه با مسائل مختلف مورد اشاره، تعریف شده است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور