نشست مشترک شرکت‌های تابعه شستا و بانک رفاه پیرامون هم‌افزایی گردش مالی فی‌مابین بانک رفاه و شرکت‌های تابعه شستا  برگزار شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، این نشست روزگذشته با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، پیرامون هم‌افزایی گردش مالی فی مابین بانک رفاه و شرکت‌های تابعه شستا  برگزارشد.

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و … بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید گردید.

همچنین در این نشست عنوان شد که ضرورت دارد شرکت شستا و بانک رفاه کارگران به سمت ظرفیت‌ها و بازارهای جدید مالی حرکت کنند تا از این طریق بتوانند به همراه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند.

در این مراسم مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان بواسطه سهامداری مشترک آمادگی ارتقا سطح همکاری‌های فی‌مابین با بانک رفاه را دارد.

در ادامه این نشست مدیران عامل هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی این هلدینگ‌ها پرداختند و زمینه‌های توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران را بررسی کردند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان