نظرسنجی بانک ملی ایران به مناسبت 97مین سالروز تاسیس

بانک ملی ایران به مناسبت ۹۷مین سالروز تاسیس خود، نظرسنجی رضایت مشتریان را با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی برگزار می‌کند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی با هدف دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان طراحی شده و نتایج آن به عنوان پشتوانه‌ای برای بهبود خدمات و ارایه راهکارهای نوین بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای قدردانی از همراهی مشتریان، بانک ملی ایران به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی کارت هدیه اهدا خواهد کرد.

بانک ملی ایران امیدوار است با اجرای این نظرسنجی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های ارزشمند مشتریان، گامی موثر در مسیر توسعه خدمات دیجیتال و ارتقای تجربه کاربری آنان بردارد.

https://bmi.ir/Fa/ShowThnkEval.aspx?frmId=27161

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا