نظرسنجی کارتهای هدیه بانک ملی ایران آغاز شد
بانک ملی ایران در تازهترین اقدام خود به منظور آگاهی از نظرات مختلف درخصوص میزان رضایت از کمیت و کیفیت کارتهای هدیه صادره از سوی این بانک، یک نظرسنجی طراحی کرده و در آن نظرات مشتریان را جویا شده است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با هدف بررسی نیازها و سلیقههای متفاوت از مشتریان گرانقدر درخواست کرده که برای ارایه خدمات بهتر در این نظرسنجی شرکت کنند.
همچنین در این نظرسنجی میزان رضایت از کمیت و کیفیت کارتهای هدیه بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات بانک، در معرض ارزیابی مشتریان و متقاضیان قرار داده و خواهان پاسخگویی به سوالات مطرح شده است.
این نظرسنجی حاوی 21 سوال که در آن درباره فرآینده تهیه و دریافت، تنوع طرحها، کیفیت چاپ، جنس کارت و بستهبندی، محدوده مبالغ قابل شارژ، مدت اعتبار، امنیت و امکان مسدودسازی و جذابیت طرحها از مشتریان پرسیده شده است که مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس https://bmi.ir/fa/forms/4 در نظرسنجی شرکت کنند.




