همایش «روز ملی تجارت الکترونیکی» با هدف رشد تجارت الکترونیکی، رفع مشکلات و حمایت از این کسب‌وکارها فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت صمت، همایش «روز ملی تجارت الکترونیکی» از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ مهرماه، با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، معاونان و مدیران این وزارتخانه، نمایندگان مجلس و فعالان در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی در محل مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

تقدیر از شرکت‌های برتر حوزه کسب و کارهای الکترونیکی، برگزاری رویداد «نشست جوانه‌ها» با همکاری وزارت صمت و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فن‌آوری برای آشنایی بیشتر جوانان و دانش‌آموزان با اکوسیستم تجارت الکترونیکی، امضای تفاهم‌نامه‌ بین بخش‌های دولتی و خصوصی، برگزاری پنل‌های تخصصی برای فعالان حوزه کسب‌وکار دیجیتال بخشی از برنامه‌های این همایش را تشکیل می دهد.

همچنین در حاشیه محل برگزاری این همایش، نمایشگاه عرضه محصولات شرکت‌های برتر کسب و کارهای الکترونیکی برگزار می‌شود تا این محصولات مورد بازدید حاضران در همایش قرار بگیرد.

«امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) در خصوص برگزاری همایش «روز ملی تجارت الکترونیکی» گفت: این همایش با هدف رشد تجارت الکترونیکی، رفع مشکلات و حمایت از این کسب‌وکارها برگزار می‌شود؛ تجلیل از کسب‌وکارهای دیجیتال برتر و معرفی جایگاه واقعی فعالان این حوزه به مردم و مسئولان، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

کلاهدوزان از حضور سرمایه‌گذاران خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌ها در این نشست برای پشتیبانی و حمایت مالی لازم از ایده‌های برتر خبر داد و خاطرنشان کرد: رشد تجارت الکترونیک، ایجاد اشتغال و اثرگذاری این بخش جز اهداف مهم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که با برگزاری چنین رویدادهایی می‌توان با سرعت بیشتری به این اهداف دست یافت.

  • منبع خبر : پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت صمت