رئیس پلیس راهور گفت: با بازگشایی مدارس همایش طلایه‌داران ترافیک در ورزشگاه آزادی و همزمان در سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

 گویای خبر – به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز در همایش «کودکان را نجات دهیم» گفت: ما معتقدیم به جای اقدامات سلبی در حوزه اعمال جریمه باید اقدامات ایجابی را جایگزین کنیم و فرهنگ را توسعه دهیم.

وی افزود: برای این که فرهنگ کهن ایرانی را در حوزه رانندگی نهادینه کنیم نیازمند آموزش هستیم که این آموزش از خانواده شروع می‌شود و بعد از آن در مدرسه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

هادیانفر با اشاره به این که بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز داریم، بیان کرد: این ۱۱ میلیون دانش آموز پدران و مادران آینده هستند که باید از کودکی فرهنگ رانندگی در آنها نهادینه شود.

رئیس پلیس راهور بیان کرد: در سال ۸۵ بیش از ۲۷ هزار کشته در تصادفات داشتیم که اکنون به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است، همچنین امروزه کمتر از ۳۰۰ هزار معلول در تصادفات داریم و آمار کاهش است اما هنوز هم باید به فکر کمتر شدن این آمار باشیم.

وی ادامه داد: با بازگشایی مدارس مراسم طلایه‌داران ترافیک در ورزشگاه آزادی و همزمان در سایر استان‌ها برگزار می‌شود تا با کمک آموزش و پرورش و تربیت نسلی که از کودکی قواعد و قوانین ترافیکی را می‌دانند شاهد کاهش هرچه بیشتر تصادفات و جان باختگان باشیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر