جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، نخستین همایش ملی «مسوولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» را در ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، نخستین همایش ملی «مسوولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» به منظور ترویج مفهوم مسوولیت اجتماعی و تنویر نقش متقابل دانشگاه و صنعت، به همت مرکز پایش مسوولیت اجتماعی و فرهنگی وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار می‌گردد.

ارتقاء دانش، بینش و آگاهی عمومی و سازمانی دربارۀ مسوولیت اجتماعی، ترغیب شرکت‌ها و سازمان‌ها به ایجاد یا توسعۀ ساختار مسوولیت اجتماعی و ترغیب به ارائه گزارش پایداری و تشکیل شبکه کنشگران و همگرایی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای نهادینه‌سازی مسوولیت اجتماعی در چارچوب نظام دانش، از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

این همایش در بخش‌های مختلفی نظیر پنل‌های تخصصی، خوانش تجربه، نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی پذیرای کنشگران مسوولیت اجتماعی در سراسر کشور خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال مقاله و حضور در همایش می‌توانند به تارنمای همایش به آدرس srconf.ir مراجعه نمایند.

  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد دانشگاهی