بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت مبتنی بر تغییر استراتژی و ارایه طرحهای نوین، همراهی کردند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی این شرکت در سال ۱۴۰۳ با تغییر استراتژیهای خود مسیر تازهای را با تکیه بر توان شبکه فروش در پیش گرفت که بررسیها نشان از همراهی بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش با مسیر جدید شرکت بیمه رازی داشته و در کنار آن، این تغییر مسیر، عامل رشد فعالیت و تولد دوباره برخی از نمایندگان شرکت بوده است.
بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ در کنار تغییر استراتژیهای خود در پی همراهی شبکه نمایندگان طرحها و سامانههای جدیدی همچون همای رازی، آتشسوزی، زیگورات و رازیتک را رونمایی کرد که اوج هنرنمایی و حضور نمایندگان در طرحهای همای رازی و جشنواره فروش بیمه آتش سوزی خودنمایی میکند.
رجوع به آمار و اطلاعات شش ماهه نخست سال جاری نشان از آن دارد که شرکت بیمه رازی در این مدت در رشته عمر و سرمایهگذاری و عمر زمانی در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان فروش بیش از تصور و اهداف تعیین شده برای این رشته بوده است. از سوی دیگر با توجه به اجرای جشنواره آتشسوزی با تکیه و توجه به بیمهنامههای خرد درآمدی در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
اما نکته قابل توجه آن است که در شش ماهه نخست سال جاری ۹۷۲ نماینده به صدور بیمه نامه آتشسوزی پرداخته که ۷۴۲ نماینده در مدت زمان جشنواره معرفی و صدور بیمهنامه را در دستور کار خود قرار دادهاند. بر اساس این گزارش، ۱۹۰ نماینده تا قبل از اجرای جشنواره هیچ بیمهنامهای در رشته آتشسوزی صادر نکرده بودند که این جشنواره روح تازهای برای این تعداد نماینده به همراه داشت.
ناگفته نماند که در طرح همای رازی با وجود آنکه شرکت بیمه رازی تنها ۹۳ نماینده اختصاصی عمر دارد اما بیش از ۴۴۰ نفر در این طرح فعال بودهاند.
فارغ از عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در طرحهای مذکور، نمایندگان در حقبیمه تولیدی، هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کردهاند که نسبت به عملکرد شعبه و کارگزاران رقم قابل توجهی از خود ثبت کردهاند.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه رازی
Tuesday, 22 October , 2024