معاون وزیر کار از افزایش وام اشتغال از یکصد میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان مصوبات جلسه اخیر شورای عالی اشتغال خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری توسعه تعاون، کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال با اشاره به کلیات برخی مصوبات جلسه هشتاد و سوم شورای عالی اشتغال گفته است: حمایت از برنامه‌های اشتغال نهاد‌های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد (ذیل همکاری با استانداری‌ها) و افزایش وام اشتغال از یکصد میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان از مصوبات شورای عالی اشتغال بود که با حضور و تلاش مرتضوی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که در جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رییس‌جمهور به نتیجه رسید.

معاون وزیر کار با اشاره به این که موضوع اشتغال برای دولت سیزدهم بسیار حائز اهمیت است، گفت: در همین راستا یکی از مصوبات شورای عالی اشتغال، ایجاد گروه و کارگروه های تخصصی در زمینه اشتغال در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف بود که مصوب شد.

همچنین در زمینه همکاری‌ها با دستگاه‌های مختلف برای توسعه اشتغال، کارآفرینی و مهارت با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط برای دانش‌آموختگان از مواردی است که جزئیات آن ‌ا به محض نهایی شدن در آینده نزدیک به اطلاع مردم خواهد رسید.

  • منبع خبر : پایگاه خبری توسعه تعاون