بیمه پارسیان با معرفی چت بات جدید خود با نام «پارسی چت»، به عنوان نخستین سیستم پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه، گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقاء خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمهنامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دستهبندیهای انواع بیمهها طبقهبندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیشفرض برای مخاطب نمایش داده میشود. با این روش، بیمهگزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقهمندان میتوانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه پارسیان
Friday, 17 May , 2024