بررسی عملکرد تولیدی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو از تحقق ۱۲۴ درصدی میزان تولید شرکت پتروشیمی غدیر نسبت به رقم مصوب ۶ ماهه تولید در سال ۱۴۰۳ حکایت دارد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ پتروشیمی غدیر با تولید ۷۳ هزار و ۷۰۰ تن VCM که معادل ۷۱ هزار و ۶۳۷ تن PVC است، توانست ۱۲۴ درصد برنامه تولید را محقق کند.

همچنین میزان تولید VCM این شرکت در شهریورماه ۱۴۰۳ به ۱۲ هزار و ۴۴۹ تن افزایش یافته، این در حالی است که رقم مصوب تولید در این ماه ۱۱ هزار و ۶۷۵ تن بوده است.

در این راستا، میزان تولید VCM و PVC پتروشیمی غدیر در شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به رقم مصوب تولید ماهانه به ترتیب میزان ۱۰۷ و ۱۰۰ درصد تحقق نشان می‌دهد.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی غدیر، از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن محصول PVC با درجه کیفی بالا حدود ۱۶ درصد از کل تولیدات داخل کشور را به خود اختصاص داده و با توجه به تولید بیش از ظرفیت اسمی، در حال حاضر سهم عملیاتی این شرکت در بازار به ۲۰ درصد رسیده است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)