مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد:‌ از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری جمعا ۱۸۳٫۴ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی صحابی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان‌ آذرماه امسال جمعاً ۶۱۸ هزار متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۲۶٫۱ همت تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی میزان تحقق تکلیف تعیین شده برای شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج تاکنون را ۱۱۲ درصد اعلام کرد و افزود:‌ شبکه بانکی تاکنون باید ۱۱۲ همت تسهیلات پرداخت می‌کرد که با تلاش شبکه بانکی و پی‌گیری‌های مستمر بانک مرکزی تاکنون حدود ۱۲۶٫۱ همت تسهیلات در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از رشد ۳۹٫۵ درصدی پرداخت تسهیلات فرزندآوری از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه خبرداد و افزود: میزان پرداخت تسهیلات فرزندآوری از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه امسال ۳۴٫۶ همت بود که این تسهیلات به ۵۵۹ هزار متقاضی پرداخت شده است.

صحابی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این مدت را ۲۲٫۷ همت اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری تعداد ۳۸۶ هزار و ۲۱۲ متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام به تشکیل پرونده کردند که ۳۴۱ هزار و ۵۴ نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک مرکزی