چهارمین نمایشگاه کتاب کیش شنبه (پنجم اسفند ١۴٠٢) در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد و تا یازدهم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب و دانایی است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهارمین نمایشگاه کتاب کیش با عرضه بیش از ٢٢ هزار عنوان کتاب در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع شنبه (پنجم اسفند ١۴٠٢) در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد و تا یازدهم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب و دانایی است.

در این رویداد تازه‌های نشر کشور از ٣٠٠ ناشر در حوزه‌های عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، دانشگاهی و دیجیتال عرضه شده است.

یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه ارایه تخفیف برای کیشوندان برای خرید کتاب تا سقف ۴٠٠ هزار تومان است و برای خرید بیش از این مبلغ نیز تخفیف در نظر گرفته شده است که برای برخورداری از این تسهیلات همراه داشتن کارت کیشوندی یا کارت ملی الزامی است.

همچنین به منظور سهولت در مراجعه به نمایشگاه، وسایل نقلیه عمومی از چهار منطقه سفین مقابل خاتم الانبیا(ص)، مقابل پارس خلیج، شهرک نوبنیاد میدان بهارستان و شهرک صدف مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) در ساعت‌های ١٨ و ١٩ برای انتقال علاقه‌مندان به نمایشگاه و ساعت ٢١ و ٢٢ برای بازگشت از نمایشگاه تدارک دیده شده است.

چهارمین نمایشگاه کتاب کیش از شنبه (پنجم اسفند ۱۴۰۲)  فعالیت خود را آغاز کرد و تا جمعه (یازدهم اسفند‌ماه ۱۴۰۲) از ساعت ١٠ تا ٢٢ به کار خود ادامه می‌دهد.

  • منبع خبر : روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران