رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران از آرامش در بازار کاغذ خبرداد و گفت: شرایط آرام بازار قیمت‌ها را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است، این کاهش قیمت در پی جلساتی است که وزارت صنعت برگزار کرده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری آنا، احمد شریفان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران درباره بازار این روز‌های کاغذ اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و فشار مسئولین اقتصادی، بازار کاغذ شرایط آرامی را طی می‌کند.

وی در بخش دیگر در پاسخ به این پرسش که رکود بازار قیمت‌ها را چگونه رقم زده و آیا شاهد سیر نزولی هستیم؟ گفت: شرایط آرام بازار قیمت‌ها را حدود ۱۰ درصد کاهش داده است، این کاهش قیمت در پی جلساتی است که وزارت صنعت برگزار کرده و فروشندگان و واردکنندگان را توجیه کرده که قیمت‌ها نباید افزایشی باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا تهران در ادامه به رقم فروش کنونی اشاره کرد و ضمن بیان این که رکود بازار و آرامش در بخش کاغذ تحریر آن را بندی صد هزار تومان کاهش داده است، توضیح داد: در حال حاضر قیمت کاغذ تحریر بندی یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است، در حالی که تا پیش از این، بندی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شد، اما کاغذ A۴ هم در حال حاضر ۱۱۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری آنا