گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و شرکت بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت ارایه خدمات، برگزار شد.

 به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، فرامرز خجیر، عضو هیات‌مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه‌های اشخاص و مسوولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، با ابراز خرسندی از ادامه همکاری دو سازمان بزرگ کشور که در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: برخورداری بیمه آسیا از توانمندی بالای مالی و نیروی انسانی حرفه‌ای  سبب شده است پرداخت به موقع، شفاف و فنی خسارت‌ها، از ویژگی‌های مهم این شرکت در ارایه خدمات به دستگاه‌ها و سازمان‌های بزرگ باشد.

در این نشست همچنین غلامرضا عباس پاشا مدیرکل منابع انسانی و رفاهی سازمان مالیاتی کشور در سخنانی ضمن اظهار رضایت‌مندی از قرارداد بیمه‌ای فی‌مابین، اظهار امیدواری کرد، اجرای این قرارداد سطح تعاملات بیمه‌ای در کشور را ارتقا بخشد.

گفتنی است در ادامه این گردهمایی که با حضور مسوولین رفاهی سازمان امور مالیاتی در استان‌ها و شهر تهران و همچنین مسوولان بیمه‌های درمانی بیمه آسیا در استان‌ها برگزار شد، مدیر بیمه‌های درمان بیمه آسیا و معاون مدیرکل منابع انسانی سازمان امور مالیاتی در ارتباط با موضوع کیفیت اجرای قرارداد فی‌مابین و بررسی چالش‌های موجود، سخنرانی کردند.

  گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت خدمات، روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳در هتل هویزه تهران برگزار شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه آسیا