مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان این که توسعه خدمات غیرحضوری در راستای تحول دیجیتال به عنوان یکی از راهبردهای سال ۱۴۰۲ تعیین شده است،گفت: لازمه استفاده از خدمات دیجیتال این است که فرهنگ آن در تمام ارکان بانک اعم از ستاد و صف جاری شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی در بیست و یکمین نشست شورای معاونین اعلام کرد: راه‌اندازی و استفاده از سامانه «تی تی پلاس» به عنوان بخشی از یک پلت فرم نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است.

وی افزود: خوشبختانه پیش از برگزاری مراسم اربعین به تعدادی از دانشجویان عضو صندوق رفاه دانشجویان که از طریق سامانه تی تی پلاس اقدام به افتتاح غیرحضوری حساب کرده بودند، تسهیلات پرداخت شد.

شیخ حسینی ادامه داد: همکاری معاونت فناوری و شرکت سمات در راه‌اندازی سامانه تی تی پلاس قابل تقدیر است که می‌توان همکاری‌های بیشتری را برای این دو مجموعه تعریف کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: سامانه تی تی پلاس این ظرفیت را دارد که خدمات متنوعی از مسیر این سامانه به مشتریان بانک ارائه دهد.

وی گفت: موضوع لجستیک سامانه را می توان از طریق مرکز نوآوری توسعه تعاون (منتا) پیش برد.

شیخ حسینی افزود: اجرای آزمایشی سامانه تی تی پلاس موفقیت‌آمیز بود و می‌توان در آینده نزدیک در اختیار عموم مشتریان و شهروندان قرارگیرد تا همه از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی اعلام کرد: در موضوعاتی همچون جذب منابع و وصول مطالبات طرح‌های انگیزشی خوبی تدوین شده است و تاکید کرده‌ام که پاداش این طرح‌های انگیزشی به صورت ماهانه پرداخت شود.

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون، معرفی و عرضه محصولات جدید بانک همچون«رویان»، «مائده» و «رونق تعاون» و عملیاتی شدن سامانه تی تی پلاس نیاز به یک هم زبانی و همفکری دارد که در روزهای آینده جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران شعب استان‌ها، معاونین، روسای شعب و مدیران ارشد بانک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت مهم دیگر این است که شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون تا پایان مهرماه به ساختمان خدامی منتقل شود.

شیخ حسینی یادآور شد: به سرانجام رسیدن پروژه خدامی نتیجه اراده و همکاری جمعی اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و همکاران بانک بود که نیاز است تا تحویل نهایی این ساختمان، همکاری‌ها و هماهنگی‌ها ادامه یابد.

در بخش دیگری از این نشست موضوع سیستمی کردن کارمزدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که شیخ حسینی تاکید کرد: تمام خدماتی که امکان دریافت سیستمی کارمزد را دارند باید در سامانه‌های خدمات بانکی تعبیه شوند.

در بیست و یکمین نشست شورای معاونین، اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود درباره موضوعات مطرح شده پرداختند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک توسعه تعاون