استاندار بوشهر گفت: در یک‌سال اخیر، بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گویای خبر  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد محمدی زاده شامگاه دوشنبه در حاشیه ملاقات عمومی با شهروندان در محل دفتر استاندار اظهار داشت: شناخت مشکلات مردم از نزدیک و حضوری، تاثیر بسزایی در رفع دغدغه‌های شهروندان دارد و این دیدارها در همین راستاست.

وی افزود: مسوولان باید تمام توان و ظرفیت خود را برای پی‌گیری مشکلات مردم صرف کنند و هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمالی در این عرصه پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در دو و نیم سال اخیر، در حوزه‌های مختلف به ویژه در ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید، رفع مشکلات آب و برق و گاز، بهبود راه‌ها و افزایش سطح کیفی درمان در استان اقدامات موثری انجام شده است و این روند تداوم دارد.

محمدی زاده تصریح کرد: در سال گذشته، بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز در استان بوشهر، طرح‌های مهمی اجرایی خواهد شد و نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اقدام می‌شود.

بر اساس این گزارش، امروز ۱۵ نفر از نقاط مختلف استان، مسایل و مشکلات خود را بی‌واسطه با استاندار مطرح کردند و با حضور مدیران مرتبط، مقرر شد طبق برنامه زمان‌بندی، پی‌گیری کارها انجام شده و حداکثر طی دو هفته آینده، نتیجه اعلام شود.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور