بانک توسعه تعاون تا یازدهم مهرماه سال جاری ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش گویای خبر، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از ۳۱ هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۳ هزار و ۱۶۵ طرح از سوی مددجویان در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور نشان می‌دهد، استان خراسان رضوی با ۸۱۶ طرح، فارس با ۸۰۳، آذربایجان شرقی با ۷۴۸، کرمانشاه با ۶۷۲ و کرمان با ۵۹۲ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول پرداخت تسهیلات قرار دارند.

استان فارس با ۳۸۴ میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۳۷۲ میلیارد، آذربایجان شرقی با ۳۰۶ میلیارد، کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد و خوزستان با ۲۶۱ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

در ابتدای شهریورماه امسال در همایش «یاوران اشتغال و خودکفایی» که با حضور رییس و اعضای هیات امنای کمیته امداد، مدیران بانک مرکزی و مقامات شبکه بانکی برگزار شد، سیدمرتضی بختیاری از محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آورد.