استاندار اصفهان گفت: اصفهان در حوزه‌های علم و صنعت گردشگری در کشور پیشرو است، بنابراین به نظر می‌رسد برگزاری رویدادهای مختلف در دو سطح ملی و بین‌المللی می‌تواند جایگاه اصفهان را در این دو حوزه ارتقا دهد.

به گزارش گویای خبر به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی عصر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در نخستین نشست هم‌اندیشی با معاونان، شهردار و مدیران شهری اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، سلسله نشست‌هایی در ماه مبارک رمضان با اقشار مختلف با توجه به مسائل و مشکلات متعددی که در مباحث مدیریت شهری اصفهان وجود دارد و معضلاتی که برخی از حوزه‌های عملکردی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، برگزار شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: بی‌تردید برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و مناسب‌تر به مردم شهر تاریخی اصفهان، به دنبال تعریف و کاربردی کردن فرایندهایی هستیم تا به‌واسطه آن‌ها مردم تجلی هماهنگی و صمیمیت مدیران و مسئولان اصفهان بزرگ را مشاهده کنند، بنابراین در طی سال ۱۴۰۲ بنا داریم تا جلسات مستمری با مشارکت مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی استان و مدیریت شهری برگزار کنیم تا از این طریق، مسائل و دغدغه‌های اصفهان را به‌صورت مستقیم پی‌گیری کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: بی‌تردید با هم‌اندیشی، همگرایی و هماهنگی‌های انجام‌ شده می‌توانیم برای به‌دست آوردن پشتیبانی‌های لازم برای اجرای طرح‌های توسعه اصفهان در سطح ملی قدم‌های مؤثری را برداریم.

استاندار اصفهان بیان کرد: امروز اصفهان در حوزه‌های علم و صنعت گردشگری در کشور پیشرو است، بنابراین به نظر می‌رسد برگزاری رویدادهای مختلف در دو سطح ملی و بین‌المللی می‌تواند جایگاه اصفهان را در این دو حوزه ارتقا دهد، لذا در این زمینه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در سطح استان بهره‌مند شویم.

  • منبع خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان