اصلاح ترکیب پرتفوی با استفاده از طرح فروش آسیا مهر
مدیرعامل بیمه آسیا گفت: باید از ظرفیتهای طرح فروش آسیا مهر در جهت اصلاح ترکیب پرتفوی به نحو شایستهای استفاده شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دومین روز همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا اشاره به این که عصاره بیمه آسیا در این همایش حضور دارند، از حمایتهای بیدریغ هیأتمدیره و عملکرد بسیار خوب معاونان، مدیران، سرپرستان مناطق و استانها، روسای شعب، کلیه کارکنان و شبکه فروش قدردانی کرد.
وی با اشاره به این که در این همایش گزارشهای خوبی از روند کارها در شرکت ارائه شد، گفت: در این سالها اتفاقات بسیار مهم و ارزشمندی در شرکت به وقوع پیوست که سبب شد بیمه آسیا به عنوان شرکت شاخص و توانمند در صنعت بیمه شناخته شود و ساختارهای بیمهگری و مالی آن نیز در این مدت، به نحو قابل توجهی استوار و مستحکم گردد.
مدیرعامل بیمه آسیا از جمله به حذف بندهای حسابرسی در صورتهای مالی شرکت برای اولین بار، رشد قابل توجه پرتفوی در سالهای اخیر، افزایش سهم بازار، رشد سپردهگذاریها و سرمایهگذاریها، تأیید سطح یک توانگری مالی شرکت در سالهای گذشته، افزایش قابل ملاحظه سرمایه شرکت، ارائه طرحها و بیمهنامههای متعدد، بهبود ترکیب پرتفوی با در نظر گرفتن شاخصهای ریسک، افتتاح شعب گوناگون و افزایش جذب نمایندگان جدید در راستای خدمترسانی بهتر به بیمهگذاران و توسعه فروش، انتخاب بیمه آسیا به عنوان برند محبوب مردم ایران در دوسال گذشته، اشاره کرد.
مسعود بادین در ادامه ضمن اشاره به اصلاح ترکیب پرتفوی و فروش بیمه شخص ثالث در کنار سایر رشتههای بیمهای، افزود: باید از ظرفیتهای طرح فروش آسیا مهر در جهت اصلاح ترکیب پرتفوی به نحو شایستهای استفاده شود.
نایب رییس هیاتمدیره بیمه آسیا با اشاره به وجود چالشها و معضلات بیمههای درمان برای صنعت بیمه، بر کنترل و هدایت هر چه بیشتر این رشته بیمهای تأکید نمود.
مدیرعامل بیمه آسیا، به موضوع تقویت ارتباط، ایجاد انگیزه و رقابت حرفهای در شبکه فروش پرداخت و حمایت از نمایندگان را موجب بهبود عملکرد شرکت ذکر کرد.
وی در سخنان خود ریسکسنجی مناسب و حرفهای را اولویت نخست در جذب پرتفوی عنوان کرد و در عین حال بر انجام عملیات بیمهگری همراه با سودآوری و فروش بیمهنامههای خرد را مورد تاکید قرارداد.
ارائه خدمات بهینه و با کیفیت به مشتریان، ارتقای بیش از پیش کیفیت نیروی انسانی، افزایش کیفیت فعالیتها در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه آموزش حرفهای و فنی کارکنان و شبکه فروش از دیگر نکاتی بود که مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش به آنها پرداخت.
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهارات خود، برگزاری مجامع فصلی به صورت جدی، توجه بیش از پیش بر کنترل و نظارت در حوزه شبکه فروش و ارزیابان خسارت و کنترل هزینههای اداری و جاری شرکت و برنامهریزی برای جذب نمایندگان فعال را مورد تاکید قرارداد.
نایب رییس هیأتمدیره بیمه آسیا همچنین ارائه خدمات مناسب به بیمهگذاران در کنار سودآوری معقول را از جمله مهمترین اهداف فعالیت در شرکت بیمه آسیا ذکر کرد.
بنا بر این گزارش، در دومین روز همایش بزرگ میران بیمه آسیا، روسای پنج کارگروه بیمههای زندگی، شعب و نمایندگان، بیمههای اتومبیل، بیمههای آتشسوزی، مهندسی و باربری و بیمههای مسوولیت و درمان به ارائه گزارش در حوزه کارگروه خود پرداختند.
در این مراسم همچنین، معاون مالی و اقتصادی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به بیان برخی نکات در حوزه فعالیت خود پرداختند و همچنین دبیر همایش طرح فروش آسیا مهر را برای حضار تشریح کرد.



