پروژه‌های فناورانه بانک توسعه تعاون موجب خلق ارزش برای ذی‌نفعان بانک می‌شود

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت پروژه‌های فناورانه بانک موجب خلق ارزش برای ذی‌نفعان می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: پروژه‌های فناورانه بانک از جمله سامانه پرداخت تسهیلات برخط تی تی پلاس و مرکز داده موجب خلق ارزش برای مشتریان، کارکنان و دولت به عنوان سهامدار اصلی می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما به عنوان مدیران ارشد بانک بسبج منابع و امکانات بانک از جمله سرمایه انسانی، منابع مالی، فناوری و ظرفیت‌های بیرونی برای خلق ارزش بسیج می‌شوند و بایستی قسمتی از منابع بانک بجا و درست در راستای به نتیجه رساندن و اجرای پروژه‌های فناورانه مورد نیاز ذی‌نفعان بانک مصرف تا موجب خلق ارزش شود، در غیر این صورت اتلاف منابع صورت گرفته است.

شیخ حسینی تاکید نمود: تی تی پلاس و پروژه‌های فناورانه و راهبردی بانک مبتنی بر راهبردهای اصلی مدیریت ارشد بانک است، عملیات و اجرا که مهمتر از راهبرد است بر عهده تیم‌های فناوری، واحدهای تخصصی، اجرایی و پشتیبانی است و عملکرد، دستاورد و رزومه تیم کاری و واحدهای تخصصی محسوب می‌شود و با کار تیمی و هماهنگی بین واحدهای اجرایی، تخصصی و‌ پشتیبانی باید پروژه‌ها به سرعت تکمیل و منجر به خلق ارزش برای ذی‌نفعان شوند تا اهداف راهبردی مورد نظر محقق شود.

این مقام بانکی تصریح کرد: در راستای جهاد تبیین و حقوق شهروندی ضرورت دارد مخاطبین و ذی‌نفعان از دستاوردها و افتخارات بانک توسعه تعاون مطلع باشند و به وضعیت رو به پیشرفت بانک اشراف داشته باشد، از این رو مراتب اطلاع‌رسانی به صورت شفاف انجام گیرد.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه به عنوان یک ضرورت طی دو سال اخیر دنبال شده است و از تمامی ظرفیت‌های قانونی و بودجه‌‌ای برای این مهم بهره‌گیری شده است.سال قبل پی‌گیرهای جدی و توجیهات و مکاتبات و مذاکرات بسیاری برای گرفتن و اخذ سهم مناسب بانک از افزایش سرمایه 350 هزار میلیارد ریالی بانک‌های دولتی صورت پذیرفت امسال نیز به جد پی‌گیر افزایش مجدد افزایش سرمایه بانک از ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده هستیم و بانک توسعه تعاون می‌تواند با تحقق کامل افزایش سرمایه به صورت نقدی ظرفیت‌ها و قدرت و توان اعتباری برای بخش تعاون را گسترش دهد.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: پاسخ‌گویی از اولویت‌های هر سازمان و شرکت‌های مشتری‌مدار است از این رو نیروهای مستقر در مرکز ارتباط با مشتریان باید از آگاه‌ترین و مطلع‌ترین و متخصص‌ترین نیروها باشند.

گفتنی است در این نشست حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی ، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی ، صیاد رحمان‌پور مدیر امور استان‌ها ، سجاد علی زاده سرپرست مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، ذبیح‌اله علی حسینی رئیس اداره‌کل حسابداری، امیر میرشفیعی رئیس اداره‌کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد، حمید فلاحتی رئیس اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، حسین سرین سرپرست اداره‌کل امور مشتریان‏‏ و توسعه بازار، رضا پولادوند رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک، محمد نخعی سرپرست معاونت طراحی و توسعه محصول اداره‌کل هوش کسب و کار و توسعه محصول، علی یکتا رئیس هیأت‌مدیره شرکت سمات و سلطنتی مدیر محصول TTPLUS نیز حضور و پیرامون موارد ارائه شده به تبادل نظر پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا