رییس هیات‌رییسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از تلاش‌های مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در بهبود عملکرد شرکت، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، عبدالحسین بیات، رییس هیات‌رییسه صندوق های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از تلاش‌های فرهاد امین دهقان، با توجه به توانایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری با اهدا تقدیرنامه از ایشان و همکاران جهادگر شرکت نفت‌سپاهان، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، متن این تقدیرنامه به شرح زیر می‌باشد:

«در این سال که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، همت و تعهد جناب‌عالی نه تنها به عنوان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، بلکه به عنوان یک رهنمود و الگو برای تمامی کارکنان آن شرکت، تحسین، تمجید و آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی بوده است.

تلاش‌های بی‌دریغ شما در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری، نمایانگر ارتباط بی‌نظیر و ارزنده‌تان با اهداف آن مجموعه و علاقه به پیشرفت و رشد آن است.

اینجانب ضمن تشکر از جناب‌عالی و همکاران جهادگر خود در آن شرکت که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی زمینه اعتلای صنعت نفت ایران اسلامی عزیزمان را فراهم ساخته‌اند، از درگاه خالق هستی بخش موفقیت و سرافرازی را مسالت دارم.

امید است به لطف خداوند متعال، خستگی‌ناپذیری و انگیزه جناب‌عالی موجب موفقیت‌های روزافزون و برتری‌های جدید در راه تحقق اهداف شرکت شود.»

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت نفت سپاهان