رازیتِک رونمایی شد/معرفی طرح جدید سرمایهگذاری بیمه رازی با حضور قائممقام بیمه مرکزی
سامانه برخط فروش بیمه (رازیتِک) و طرح عمر و سرمایهگذاری زیگورات بیمه رازی با حضور قائممقام بیمه مرکزی رونمایی شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، آیین رونمایی از سامانه فروش برخط بیمه و طرح عمر و سرمایهگذاری زیگورات، با حضور مجید مشعلچی- قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی، حسین یعقوبی- مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی، ابراهیم ابراهیمی- عضوهیاتمدیره گروه سرمایهگذاری تات، جمشید اقبالپور- رییس هیاتمدیره بیمه رازی، امیررضا واعظی آشتیانی- عضو هیاتمدیره بیمه رازی و علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی در ساختمان ستاد بیمه رازی برگزار شد.
در این مراسم، مجید مشعلچی گفت: در کشورهای توسعه یافته کیفیت محصولات صنعت بیمه بسیار مناسب و قابل قبول است و تمام توان در طراحی و معرفی محصولات معطوف به رفع نیاز بیمهگزاران است.
قائممقام بیمه مرکزی ادامه داد: جایگاه بیمهگزار در صنعت بیمه و طراحی محصولات جدید باید پررنگتر از گذشته باشد و این مهم باید از سوی شرکتهای بیمه اجرایی شود.
او بیان کرد: شرکتهای فعال صنعت بیمه باید حق بیمهها را در مسیر درست و مشخصی سرمایهگذاری کنند تا در قالب خدمات بهروز و خاص به بیمهگزاران بازگردانند.
مشعلچی با تاکید بر این که رضایت بیمهگزاران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در نظام بانکی کشور فرآیند ارایه خدمات به افراد بسیار تسهیل شده و باید این اتفاق در صنعت بیمه نیز رخ دهد، در حال حاضر نظام دریافت حقبیمه و ارایه خدمات در صنعت بیمه سخت و دارای بروکراسی است که باید با تکیه بر خلاقیت و نوآوری فرآیندهای این صنعت نیز تسهیل شود.
قائممقام بیمه مرکزی در انتها گفت: در تمام فرآیندهای مرتبط با بیمهگزاران باید شفافیت در دستور کار قرار گیرد تا بیمهگزار نسبت به بیمهنامه خود اشراف کامل داشته باشد.
همچنین در این مراسم علیرضا حجتی مدیرعامل بیمه رازی، گفت: طی برنامهریزی کوتاه مدت شرکت بیمه رازی، توانمندسازی شبکه فروش، اصلاح ترکیب پرتفو و ایجاد توازن بیمههای زندگی، وصول مطالبات مغفول مانده با رعایت اصل مشتریمداری، رعایت اصول بنگاهداری و تفکیک قرارداد سودده و غیرسودده در دستور کار قرار گرفت که ثمرات قابل توجهی در پرتفوی شرکت و نسبت خسارت آن داشته است.
او ادامه داد: در برنامهریزی بلند مدت شرکت، حفظ توانگری مالی شرکت، بازمهندسی عملیات بیمهگری، توانمندسازی و بهبود منابع انسانی، ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران و ذینفعان، ارایه محصولات متناسب با نیاز مشتریان و ارایه خدمات در بخش صدور خسارت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در ماههای اخیر سطح بهرهوری شعب رشد قابل توجهی داشته و امید است تا انتهای سال این مهم ادامه یابد و این در حالی است که میزان ثبت شکایت در سامانه بیمه مرکزی از بیمه رازی از 37 تماس در یک روز به یک شکایت کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش، در روزجاری از سامانه فروش برخط بیمه (رازیتِک) و طرح عمر و سرمایهگذاری زیگورات رونمایی شد و از این پس شبکه فروش بیمه رازی فارغ از زمان و مکان امکان صدور بیمههای عمر و پسانداز را خواهند داشت و در آینده نزدیک دیگر بیمه نامهها همچون بیمهنامه اتومبیل، درمان، حوادث و آتشسوزی در این سامانه تنها با چند کلیک صادر خواهد شد.