بانک ملی ایران بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی را دریافت کرد
بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی موفق به دریافت «نشان عالی مسوولیت اجتماعی» شد.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، صاحب نظران، اساتید ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و بانک ملی ایران موفق شد بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی را دریافت کند.
جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی (100 شرکت پیشرو در مسوولیت اجتماعی ارتباط محور) روز 24 مهرماه با هدف کمک به اعتلای فعالیتهای مسوولیت اجتماعی در سازمانها و بهینهسازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد و شرکتها و سازمانهای فعال در زمینه مسوولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» مورد ارزیابی قرار گرفتند که این بانک موفق به دریافت نشان عالی و لوح تقدیر شد.
در متن این لوح تقدیر آمده است: «هیات داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسوولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمانها، به این ضرروت توجه دارد و بر این اساس به پاس توجه، تاکید، برنامهریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسوولیت اجتماعی توسط آن مدیر محترم، نشان عالی مسوولیت اجتماعی «پیشرو» به بانک ملی ایران تقدیم میگردد.
امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه مسوولیت اجتماعی باشیم.»