قائم مقام بیمه مرکزی در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه گفت: شبکه فروش در تولید حاشیه سود برای ذینفعان صنعت بیمه نقش اصلی را ایفا میکند؛ اما کارکرد اصلی این شبکه، ظرفیتسازی برای صنعت بیمه است.
به گزارش گویای خبر به نقل از ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی که در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه سخن میگفت با اعلام این مطلب افزود: شبکه فروش در تعریف جدید و الزامات کسب و کار در واقع شریک راهبردی شرکتهای بیمه به شمار میآید.
قائم مقام بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت سودآوری بنگاههای بیمهگر به تحلیل الزامات کسب و کار در هزاره سوم پرداخت و تصریح کرد: رضایتمندی مخاطبان، اعتمادسازی و کسب سود منطقی در گرو فعالیت حرفهای شبکه فروش است.
وی نقش مدیران عامل صنعت بیمه را ایجاد تعادل و تنظیمگری بین نهادناظر و مطالبات ذینفعان، ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای تحقق اهداف صنعت بیمه باید تمامی حلقههای این صنعت، ماموریتهای خود را به درستی انجام دهند و شبکه فروش نیز در این چرخه، نقش انکارناپذیری را برعهده دارد.
دکتر مشعلچی در پایان سطح علمی یازدهمین همایش مدیریت ریسک را استاندارد و قابل قبول دانست و نسبت به ضرورت حفظ و ارتقای آن تاکید کرد.
شایان ذکر است که در نشست یادشده که هر سال به ابتکار شرکت بیمه کوثر برپا میشود تنی چند از مدیران عامل شرکتهای بیمه و صاحبنظران این صنعت حضور داشتند.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه مرکزی
Tuesday, 22 October , 2024