بیمه پاسارگاد؛ برند محبوب از نگاه مصرف‌کنندگان

بیمه پاسارگاد در یازدهمین دوره جشنواره «برند محبوب» با کسب رتبه دوم به عنوان برند محبوب با آرای مردمی در گروه شرکت‌های بیمه‌گر انتخاب شد.

گویای خبر  روابط عمومی بیمه پاسارگاد، بیمه پاسارگاد به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور با دارا بودن قریب به ۸ میلیون بیمه‌گذار به اعتبار آرای مردمی در رشته‌های بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری، بیمه ثالث و بدنه خودرو و بیمه سلامت به عنوان برند محبوب انتخاب شد.

یازدهمین دوره جشنواره «برند محبوب» مصرف‌کنندگان از ابتدای خردادماه تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۵۰۰ برند معتبر در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات برگزار شد.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است و بیمه پاسارگاد موفق شد در این جشنواره با کسب رتبه دوم به عنوان برند محبوب با آرای مردمی در گروه شرکت‌های بیمه‌گر انتخاب شود.

بیمه پاسارگاد همواره در تلاش است تا در راستای ارایه خدمات و عمل به تعهدات خود پیشرو بوده و به بیمه‌گذاران وذی‌نفعان بهترین خدمات را ارایه دهد، اقدامی که منجر شد تا با آرای مردمی به عنوان برند محبوب در رشته‌های زندگی و سرمایه‌گذاری، سلامت و بیمه ثالث و بدنه خودرو انتخاب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا