افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم روز پرستار و تجلیل از کادر درمان بیمارستان این بانک گفت: سرعت رسیدگی به مسایل و مشکلات نیروی انسانی بیمارستان بانک ملی ایران باید بیش از پیش افزایش یابد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این مراسم که حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اعضای هیات‌مدیره و هیات عامل، رییس بیمارستان بانک ملی و هیات امنای آن نیز حضور داشتند، ضمن تبریک روز پرستار گفت: بیمارستان این بانک خدمات متنوع و مناسبی را به همکاران و مردم کشور ارایه می‌دهد، این خدمات با صبر و تلاش فراوان کادر درمانی به متقاضیان ارایه می‌شود و کیفیت این خدمات نزدیک به سطح بیمارستان‌های تراز یک کشور است.

وی افزود: همه ما دوران همه‌گیری کرونا را فراموش نمی‌کنیم که کادر درمان بیمارستان چگونه با از خودگذشتگی و همتی بلند، جان خود را سپر بلای بیماران کردند و با تحمل فشارهای طاقت‌فرسا، ارمغان‌آور سلامتی و تندرستی برای همکاران در بانک ملی ایران شدند.

دکتر نجارزاده بیان کرد: سرمایه اصلی این بانک، نیروی انسانی آن است و خدماتی که بیمارستان بانک ملی ایران در جهت حفظ و سلامت همکاران ارایه می‌دهد، در حقیقت در جهت حفظ مهم‌ترین دارایی این بانک است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر رفع مشکلات نیروی انسانی بیمارستان، تاکید کرد: برای ارایه خدمات درمانی بهتر به همکاران و مردم، باید ساختاری منسجم‌تر و تخصصی ایجاد شود. همچنین با توجه به شرایط بیمارستان بانک ملی از نظر قدمت ساختمان و مسایل ایمنی، باید بررسی شود که آیا می‌توان از فضاهای موجود در مجموعه بانک ملی ایران استفاده کرد یا نیاز به ایجاد فضای جدیدی برای رفع این مشکل است.

وی در پایان بیان کرد: موضوعات بیمارستان باید به صورت حرفه‌ای و کارشناسی پی‌گیری شوند و قطعا این پی‌گیری به بهبود کارایی و افزایش بهره‌وری بیمارستان کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا