افزایش ظرفیت شعبه مجازی یک ضرورت است

مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از شعبه مجازی این شرکت اظهار کرد: افزایش ظرفیت شعبه مجازی یک ضرورت است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه البرز، موسی رضایی که با هدف ارتقا ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان به شعبه مجازی رفته بود با تاکید بر این که برنامه کاربردی «یاقوت البرز» اقدامی شایسته در راستای هوشمندسازی بیمه البرز است گفت: جلب رضایت مشتریان بهترین نوع تبلیغ برای هر سازمان و شرکت ارایه‌دهنده خدمات است که در بستر این برنامه کاربردی می‌توان با ارزیابی و پرداخت خسارت بدنه و ثالث خودرو در کمترین زمان ممکن به این مهم دست یافت.

مدیرعامل بیمه البرز افزایش ظرفیت خدمات در این برنامه کاربردی را یک ضرورت در راستای مشتری‌مداری دانست و گفت: توسعه و بکارگیری روزافزون فناوری و تکنولوژی با هدف تسریع در خدمت‌رسانی از سیاست‌های شرکت بیمه البرزاست و باید فرآیند یکپارچه‌سازی رسیدگی و پرداخت خسارت برخط بیمه‌نامه‌های بدنه و ثالث تقویت شود.

موسی رضایی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مشتریان افزود: علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارایه می‌دهند و همکاران بیمه البرز باید به تاسی از کلام الله در سوره اسراء ( ولقد کرمنابنی آدم …) با بهره‌گیری از مهارت‌های ارتباطی مؤثر همراه با احترام، مشتریان را خشنود نمایند.

موسی رضایی در این دیدار ضمن استماع موضوعات مطرح شده از سوی کارشناسان شعبه مجازی بیمه البرز، دستور رسیدگی باقید فوریت به مشکلات و موانع موجود را صادر کرد.

در پایان مدیرعامل از شعبه نمونه این شرکت نیز دیدار و روند پرداخت خسارت به مراجعان را بررسی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا