ضرورت هدایت شعب بانک توسعه تعاون در مسیر کارآمدی و بهرهوری
سرپرست بانک توسعه تعاون بر اهمیت فعالیت شعب بانک در مسیر کارآمدی و بهرهوری تاکید ورزید.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، علی سرزعیم سرپرست بانک توسعه تعاون طی جلسه با معاونت امور استانها و بازاریابی این بانک اظهار داشت: دو درصد سرمایه انسانی شبکه بانکی در این بانک در حال فعالیت هستند و سهم بانک در منابع کمتر از یک درصد است. ارتقا شاخصهای عملکردی شعب ضرورت دارد و فعالیت همه شعب باید در مسیر کارآمدی و بهرهوری قرار گیرد.
وی افزود: ستاد نیز باید از آمادگی، هماهنگی و توان تخصصی کافی برای پشتیبانی موثر از شعب برخوردار باشد. موضوع چابکسازی بانک بسیار مهم است و ضمن تسهیل فرآیندها باید کیفیت و سرعت خدمات را در مقایسه با شبکه بانکی ارتقا دهیم.
سرزعیم خاطرنشان کرد: بازاریابی از اهمیت ویژهای برای پیشرفت برنامههای بانک برخوردار است، ضرورت دارد از جدیدترین فرآیندها و مکانیزمها برای ارتباط با مشتریان استفاده نماییم. برای تعاونیها به عنوان جامعه هدف اصلی بانک برنامه داریم.
کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل در اموراستانها و بازاریابی نیز در این نشست بیان داشت: کیفیت خوب تصمیم، با همراهی و مشارکت حداکثری و کیفیت اجرای تضمینکننده برآیند عقلانیت مالی اقتصادی و عقلانیت ارتباطی کلامی است. در همین زمینه سودآوری، مدیریت ریسک، افزایش ضریب نفوذ، دستیابی به سهم بازار منابعی هدفگذاری شده با ارتقای سهم بازار ذهنی و عاطفی در تمام نقاط ارایه خدمت و بستر دیجیتال همراه با افزایش بازده داراییها با رویکرد ارزش آفرینی، خلق ثروت، سودآوری پایدار و تعادل منافع کلیه ذینفعان بسیار مهم است.
وی افزود: عقلانیت مالی اقتصادی در حوزه امور استانها و شعب «مدیریت عملکرد» است که هدف آن ایجاد هماهنگی بین اهداف سازمانی و عملکرد فردی و تیمی کارکنان است. این فرآیند شامل تبیین اهداف به صورت شفاف، ارزیابی منظم عملکرد، ارائه بازخورد سازنده، و طراحی برنامههای توسعه فردی و سازمانی است، که برآیند آن، سودآوری و مدیریت ریسک به همراه جانشینپروری است و علاوه برارتقای عملکرد، موجب ارتقا ذهنیت درونی و بیرونی از برند مدیر و سازمان میشود.
در این جلسه صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب و حسین سرین رییس ادارهکل امور مشتریان و توسعه بازار نیز گزارشی از فعالیتها ارایه دادند.