روابط عمومی بانک ملی ایران
-
دانش و فناوری
بیستوهشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
بیستوهشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیاتمدیره بانک و مدیران ارشد، روز گذشته آغاز…
-
اقتصادی
هدفی بالاتر از ارایه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم
مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ گفت: هدفی بالاتر از…
-
اقتصادی
بررسی برنامههای بانک ملی ایران برای ثبت رکوردهای جدید
همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیاتمدیره و مدیران ارشد بانک…
-
اجتماعی
یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان رفاهی بانک ملی، افزایش رفاه اجتماعی است
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از ادارهکل رفاه و درمان گفت: یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان رفاهی بانک، افزایش رفاه…
-
اقتصادی
استعلام خلافی ماشین آنلاین با پیامرسان بله
با ربات استعلام خلافی آنلاین در پیامرسان بله به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به سایتهای مختلف میتوان از…
-
اقتصادی
ارایه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکتها و مشتریان بزرگ در «بام سازمانی»
با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکتها، نهادها و هلدینگهای بزرگ اقتصادی، سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران در…
-
اجتماعی
موفقیت در آزمون با ربات کمک درسی بله «درسیار»
با شروع مدارس با ربات کمک درسی بله «درسیار»، دانشآموزان میتوانند در آزمونهای خود بهترین نتیجه را کسب کنند. گویای…
-
اقتصادی
ضرورت تحول همهجانبه و ارتقای بیشتر خدمترسانی در شعب بانک ملی ایران
دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همهجانبه در راستای ارتقای خدمترسانی به مشتریان بانک جزو اولویتهای اصلی…
-
اجتماعی
پیام رییس شورای هماهنگی بانکها در پی شهادت سیدحسن نصرالله
رییس شورای هماهنگی بانکها و مدیرعامل بانکملیایران در پی شهادت دبیرکل حزبالله لبنان سیدحسن نصرالله پیامی صادر کرد. گویای خبر –…
-
اقتصادی
بهرهمندی روزانه بیش از 2 هزار نفر از وام قرضالحسنه بانک ملی ایران
بانک ملی ایران سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وامهای قرضالحسنه به مشتریان، متقاضیان و خانوادههای واجد شرایط…