پاسخگویی حضوری و تلفنی مدیران ارشد بانک مسکن به سوالات مردمی
مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و برخی از مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت هفته دولت، به صورت حضوری و تلفنی به سوالات و مشکلات مشتریان در حوزههای مختلف خدمات، تسهیلات، بانکداری الکترونیک، وصول مطالبات و …. پاسخ میدهند.
به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی در حوزه پاسخگویی و شفاف سازی خدمات و فعالیتها، مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره بانک مسکن از سوم تا نهم شهریورماه از ساعت 9 تا 11 صبح در میز خدمت این بانک واقع در ساختمان ادارات مرکزی بانک مسکن در ونک حضور داشته و به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات همشهریان عزیز هستند.
همچنین اعضای هیات عامل، برخی مدیران ارشد و کارشناسان بانک مسکن نیز در این هفته در واحد پاسخگویی و ارتباطات مردمی بانک مسکن حضور دارند و به صورت تلفنی به سوالات آن دسته از مشتریانی که امکان حضور در میز خدمت این بانک را ندارند؛ پاسخ میدهند.
بر این اساس مشتریان میتوانند از ساعت 9 تا 11 صبح و از طریق شماره تماس 61088-021 تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.
با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته مشتریان و همکاران میتوانند روز دوشنبه سوم شهریور با موضوع بخشنامهها و امور شعب، سهشنبه چهارم شهریور در زمینه تسهیلات، چهارشنبه پنجم شهریور پیرامون منابع انسانی(ویژه کارکنان بانک مسکن)، روز شنبه هشتم شهریور با موضوع حقوقی و وصول مطالبات و یکشنبه نهم شهریور در زمینه بانکداری الکترونیک سوالات خود را مطرح کنند.