رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال

زائران اربعین امسال با استفاده از خدمات جامع دیجیتال همراه اول، رکورد تازه‌ای را به ثبت رساندند.

به گزارش گویای خبر به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در اربعین ۱۴۰۴ با ارایه نخستین پکیج جامع خدمات دیجیتال و رشد ۱۵۰ درصدی فروش از طریق اپلیکیشن «همراه من»، رکوردی تازه در استقبال زائران ثبت کرد و نشان داد گرایش به راهکارهای دیجیتال در سفرهای معنوی رو به افزایش است.

اپراتور اول همچنین با افزودن سایت‌های جدید، ارتقای ده‌ها سایت مرزی و استقرار ۳۰ سایت سیار و دائمی فول‌تکنولوژی، ظرفیت شبکه را به‌طور چشمگیر افزایش داد و با مانیتورینگ ویژه و لینک اختصاصی زیرساخت، کیفیت تماس و اینترنت حتی در اوج تردد حفظ شد.

در کنار رومینگ ارزان‌تر و بسته‌های متنوع، خدمات حضوری در موکب‌های مرزی و فرودگاه نجف، بیمه رایگان گوشی و پشتیبانی آنلاین از طریق «همراه من» ارایه شد. همکاری با روبیکا برای تماس و پیام‌رسانی رایگان و سرویس مشاوره ۴۰۳۰ نیز سفر زائران را آسان‌تر کرد.

مجموع این اقدامات مصرف دیتا زائران را ۴۰ درصد و استقبال از بسته‌های رومینگ را ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داد و همراه اول علاوه بر خدمت‌رسانی به دو میلیون زائر، پشتیبانی از خادمان حج و هلال‌احمر را نیز بر عهده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا