مشتریمحور
-
اقتصادی
ارایه مدل بانکداری پویا، مشتریمحور و آیندهنگر برای ایجاد مزیت رقابتی
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن در سفر به استان گیلان و در جمع روسای شعب بانک مسکن استان بر…
-
اجتماعی
آغاز دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران با محوریت حل مساله و تحول سازمانی
نشست تخصصی «بیست ونهمین دوره مدیریت عالی» مدیران و مسوولان با تجربه بانک ملی ایران با هدف بررسی تحولات ساختاری،…
-
اجتماعی
گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان/پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳
کارشناسان مرکز مشاوره بانک مسکن با رویکردی مسوولانه و مشتریمحور، طی سال ۱۴۰۳ به حدود ۱۰۰ هزار سوال و درخواست…
-
اقتصادی
لزوم بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال در خدمات بانکی
مدیرعامل بانک کشاورزی بر لزوم بهبود و ارتقای تجربه مشتریان از طریق بکارگیری ابزارهای جدید در اکوسیستم بانکداری دیجیتال، اتخاذ…