تلاش در مسیر رشد منابع بانک مسکن؛ همتراز با رشد نقدینگی کشور
رییس هیاتمدیره بانک مسکن در جمع روسای شعب و دوایر مدیریت سمنان، بر توسعه سهم بانک از نقدینگی کشور با جذب بیشتر منابع به پشتوانه همدلی، تلاش مضاعف و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود تاکید کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، همایش روسای شعب و دوایر مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان با حضور مدیرعامل بانک، رییس هیاتمدیره، معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، مدیر شعب سمنان و همکاران سمنانی در جریان سفر به این استان برگزار شد.
صابر عسکرپور رییس هیاتمدیره بانک مسکن با تاکید بر جایگاه ویژه استان سمنان در تحقق برنامههای راهبردی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و تلاش مضاعف در مسیر جذب منابع هستیم. جذب منابع، وصول مطالبات و مدیریت تسهیلات مشارکت از جمله پارامترهای مهمی است که میتواند در جبران کسری نقدینگی بانک نقشآفرین باشد.
وی به وضعیت مالی بانک مسکن و ناترازی ایجاد شده اشاره کرد و افزود: مدیران و کارکنان شعب استان با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و تجربههای ارزشمند خود، در توسعه سهم بانک از نقدینگی کشور پیشگام باشند.
رییس هیأتمدیره بانک مسکن با تاکید بر این که رویکرد اتخاذی باید بر پایه شفافیت، سلامت مالی، مشتریمداری و نوآوری در ارایه خدمات استوار باشد؛ گفت: ابزارهای جدیدی پیشبینی شده است که میتواند روند جذب منابع را تسهیل کند. بهرهگیری از ابزارهای نوین مالی و فناوریهای دیجیتال نیز از مهمترین اولویتهای پیشروی بانک محسوب میشود.
عسکرپور در پایان با قدردانی از تلاشهای کارکنان و مدیران شعب استان سمنان خاطرنشان کرد: با همت و همراهی همکاران متعهد و مدیران دلسوز، بانک مسکن قادر خواهد بود نقش مؤثری در بهبود شرایط اقتصادی کشور و بهویژه در توسعه حوزه مسکن ایفا کند.
معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی:
جذب منابع و ارتقای سهم بازار با استفاده از سبد محصولات متنوع
در ادامه این نشست مصطفی تقوی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی؛ به بیان نکاتی در خصوص عملکرد استان و راهبردهای آتی بانک در حوزه بازاریابی پرداخت.
تقوی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نتایج ارزیابی عملکردی مدیریتهای شعب استانها و مناطق گفت: مدیریت شعب استان سمنان از 22 دوره ارزیابی عملکرد انجام شده، در ۱۹ دوره در منطقه سبز قرار گرفته است که این موضوع نشاندهنده برنامهریزی مناسب و وجود تیمی همدل و منسجم در تعامل میان صف و ستاد در این مدیریت است.
معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی، شبکه بانکی را «قلب تپنده فعالیتهای اقتصادی» دانست و تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه بانک مسکن در کشور، باید همزمان به رقبا و فعالیتهایی که بانکهای دیگر انجام میدهند هم توجه کنیم. ضمن این که در حال حاضر بانک سبدی از محصولات متنوع برای ارایه به مشتریان دارد و همکاران میتوانند از این مزیت رقابتی برای رشد و ارتقای جایگاه بانک بهره ببرند.
وی ادامه داد: استان سمنان ظرفیت بالایی در بخش صنعت دارد و با وجود ۲۸۲ هزار و ۵۷۳ مشتری، بهطور میانگین برای هر مشتری ۱.۸ حساب تعریف شده است که نشان میدهد یکسوم جمعیت استان از مشتریان بانک مسکن هستند. بنابراین نیاز است تا به منظور تقویت این جایگاه و رشد منابع بیش از گذشته در راستای معرفی خدمات و محصولات بانک به مشتریان بکوشیم و همچنین تلاش کنیم تعامل با مشتریان حقوقی و شرکتهای فعال در استان رادر قالب بانکداری شرکتی ارتقا دهیم.
تقوی در پایان سخنان خود بر ارایه برنامه مدون و منسجم برای شناسایی و معرفی بازاریابان برتر و نیز تدوین نظام ارزشگذاری مشتریان به منظور تحقق اهداف بانک در حوزه بازاریابی تاکید کرد.