ارتقا سامانه جامع صورتحساب پایانههای فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت
سامانه جامع صورتحساب با هدف توسعه خدمات به مشتریان بانک تجارت در حوزه پایانههای فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی ارتقا یافت.
به گزارش گویای خبر به نقل از مدیریت روابطعمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای توسعه ارایه خدمات غیرحضوری به مشتریان و تسهیل در امکان دسترسی به سامانه جامع صورتحساب پایانههای فروشگاهی و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، ضمن گسترش زیرساختها و بهروز رسانی اطلاعات این سامانه، امکان استخراج اطلاعات بر پایه روز، ساعت، مبلغ، مبدا و مقصد تراکنش با ابزار مختلف را در کمترین زمان ممکن فراهم کرد.
ارتقای این سامانه با توجه به نیازسنجی و تسریع در ارایه موثر جزییات تراکنشهای حساب بانکی مشتریان در دستور کار قرار گرفت و ارایه خدمات مهمی همچون اخذ ریز تراکنشها به همراه شناسههای مربوطه را تا 10 هزار فقره فراهم میسازد.
مشتریان بانک تجارت میتوانند مضاف بر بهرهمندی از خدمات صورتحساب جامع شعب، بانکداری اینترنتی نسل 3، بانکداری اینترنتی فرا، سرویس ارسال صورتحساب عادی و شاپرکی بهصورت ایمیل، اطلاعات صورتحساب مورد نیاز خود را با سفارشسازی روز، ساعت، مبلغ، مبدا و مقصد از طریق وب سرویس (PPRS) به دو زبان لاتین و فارسی و با قابلیت اتصال به نرمافزارهای حسابداری روز، گزارشگیری کنند.
خدمات سامانه جامع صورتحساب پایانههای فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی بهعنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت حساب و تکمیل کننده ارایه خدمات پس از تراکنش توسط بانک به شمار میرود.