ارتقای تجربه مشتری
-
اقتصادی
رونمایی از باشگاه مشتریان بیمه دی با حضور رییس کل بیمه مرکزی
باشگاه مشتریان بیمه دی، با هدف ارتقای تجربه مشتری، توسعه خردهفروشی و تحقق تحول دیجیتال، روز گذشته با حضور رییس…
-
اقتصادی
صدور و تمدید غیرحضوری کارت بانکی در بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد در راستای تسهیل خدمات بانکی و ارتقای تجربه مشتری، امکان «صدور کارت المثنی» و «تمدید کارت بانکی» را…
-
اقتصادی
مشتریمداری یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری
حسین قاسمی، عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران در نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنجساله راهبردی این…