ارتقای کیفیت خدمات
-
اقتصادی
-
علی جباری در جریان بازدید میدانی از شعب استان مازندران مطرح کرد؛
- خدمت ماندگار و تحول هوشمندانه، مسیر تحقق اعتماد پایدار در بیمه ایران
رییس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: تصمیمسازی بر پایه واقعیتهای میدانی و نوآوری در خدمت، محور اصلی برنامههای آتی…
-
-
اقتصادی
-
علی جباری در افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی تشریح کرد؛
- اهمیت نشاط سازمانی و ارتقای رفاه کارکنان در برنامههای راهبردی بیمه ایران
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره فرهنگیورزشی کارکنان بیمه ایران با حضور مدیرعامل بیمه ایران، اعضای هیاتمدیره، مدیران ستادی و استانی و…
-
-
اجتماعی
-
به منظور پاسخگویی سریعتر، رضایت بیشتر؛
- بیمه پارسیان خدمات ارتباط با مشتریان خود را توسعه داد
به منظور ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و یکپارچهسازی فرآیندهای پاسخگویی، واحد رسیدگی به شکایات به مرکز ارتباط با…
-
-
اقتصادی
-
تحولی جدید در خرید اعتباری:
- کالانو و BNPL بانک تجارت در کارتخوانهای «شهروند» فعال شد
سرویسهای جدید خرید اعتباری کالانو و BNPL بانک تجارت بر روی دستگاههای کارتخوان فروشگاههای زنجیرهای شهروند با حضور مدیرعامل بانک…
-
-
اقتصادی
تقویت بانکداری شرکتی و استفاده حداکثری از منابع و ظرفیتها برای تحقق اهداف بانک مسکن
مدیرعامل بانک مسکن در نشست ارزیابی عملکرد و بررسی برنامههای این بانک، از تقویت بانکداری شرکتی و انعقاد تفاهمنامههای همکاری…