تکریم مشتریان
-
اقتصادی
انسجام سازمانی و توسعه بانکداری دیجیتال اولویت راهبردی بانک سپه است
مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعب شیراز گفت: انسجام سازمانی و توسعه بانکداری دیجیتال اولویت راهبردی بانک است. به…
-
اقتصادی
رضایتمندی بیمهگذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است
مدیرعامل بیمه البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با…
-
اقتصادی
کارت ماه تولد خود را از بانک ملت دریافت کنید
بانک ملت کارتهای جدید و متنوع خود را در 29 طرح مختلف از جمله طرحهای ماه تولد مشتریان، روانه بازار…
-
اقتصادی
بیمه دی جدیتر و مصممتر از سال قبل، جایگاه خود را ارتقا خواهد داد
مدیرعامل بیمه دی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران این شرکت گفت: بیمه دی جدیتر و مصممتر از سال…
-
اجتماعی
مشتریمداری، اصلیترین مزیت رقابتی بانک صادرات ایران است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در جشن بزرگ سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلامالله علیها و بزرگداشت روز زن و مقام…
-
اقتصادی
تلاش بیمه دی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال
مدیرعامل بیمه دی در نشست سراسری با همکاران خود ضمن اشاره به برنامهریزی این شرکت برای تحقق فروش بیش از…
-
اقتصادی
بیمه دی جزو پنج شرکت سودآور صنعت بیمه
مدیرعامل بیمه البرز با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی، ضمن دیدار با مدیران ارشد این شرکت،…
-
اقتصادی
افتتاح مرکز پرداخت خسارت خودرویی بیمه کوثر در پایانه بیهقی
بهمنظور خدمترسانی بهتر به مشتریان، ساختمان جدید مرکز پرداخت خسارت بیمه کوثر پایانه بیهقی در میدان آرژانتین تهران افتتاح شد.…
-
اقتصادی
جشنواره بهاران زندگی پارسیان؛ تقدیر از بیمهگزاران خوش حساب بیمههای زندگی
بیمه پارسیان به مناسبت فرارسیدن فصل بهار، جشنواره بهاران زندگی پارسیان را برای تجلیل از بیمهگزاران بیمههای زندگی برگزار میکند.…
-
اقتصادی
بسته تشویقی برای مشتریان خوش حساب بانک مسکن تصویب شد
معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن از تصویب بسته تشویقی برای مشتریان خوش حساب بانک مسکن خبر داد. به…