پیشگامی بانک ملی ایران در حوزه خدمات دیجیتال

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت عملکرد بانک ملی ایران در حوزه بانک‌داری دیجیتال چشمگیر بوده و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از شاخص‌ترین اقدامات آن به شمار می‌رود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، در آیین رونمایی از محصولات و خدمات دیجیتال بانک ملی ایران با تقدیر از فعالیت‌های این بانک در سال‌های اخیر گفت: بانک‌ها باید از منابع موجود به شکلی بهینه بهره‌برداری کنند. بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به طور کلی به‌موقع انجام می‌شود، هرچند در مواردی نکول‌های جزئی وجود دارد. 

وی با تقدیر از اجرای طرح «مهربانی ملی» توسط بانک ملی ایران افزود: طراحی صحیح فرآیندها باعث می‌شود خدمات قرض‌الحسنه با کمترین هزینه در اختیار مشتریان قرار گیرد و در عین حال به تقویت اقتصاد واقعی و تولید داخلی کمک کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت اجرای صحیح قوانین بانک‌داری اسلامی گفت: بانک ملی ایران توجه ویژه‌ای به همسویی فعالیت‌های بانکی با اقتصاد واقعی و اصول بانک‌داری اسلامی دارد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: طراحی خدمات دیجیتال باید به‌گونه‌ای انجام شود که اثر مستقیم بر مشتریان و کسب‌وکارها داشته و ارتباط نظام بانکی با اقتصاد واقعی را تقویت کند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی ریاست‌جمهوری، سید شمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس، مدیران ارشد بانک مرکزی، شخصیت‌های علمی، اعضای هیات‌مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران، مدیران ارشد و کارکنان این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد؛ چهار محصول جدید بانک ملی ایران شامل «کالاپی»، «نوپی»، «هاب خدمات مالی» و «رشد ملی» معرفی و رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا