رضایتمندی مشتریان
-
اقتصادی
برگزاری چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت
چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت در دوره فعالیت هیاتمدیره جدید این شرکت با هدف بررسی راهکارهای توسعه…
-
اقتصادی
دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان
بانک سامان به عنوان تنها نماینده ایران در رقابتهای جهانی Stevie Awards 2025 که از آن به عنوان اسکار کسب…
-
اقتصادی
افزایش سقف برداشت وجه نقد کارتهای شتابی در پایانههای شعب بانک ملی ایران
سقف برداشت وجه نقد با کارتهای شتابی از پایانههای شعب بانک ملی ایران به ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.…
-
اقتصادی
کارتهای جدید بانک ملت در طرحهای مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفت
امکان انتخاب طرحهای متنوع ملت کارت از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در همراه بانک و مگا بانک ملت فراهم شد.…
-
اقتصادی
برگزاری دوره آموزشی استعلام و صدور بیمهنامههای درمان تکمیلی توسط بیمه دی
دوره آموزشی «استعلام و صدور بیمهنامههای درمان تکمیلی» بیمه دی برای کارشناسان شعب سراسری این شرکت برگزار شد. به گزارش گویای…
-
اقتصادی
قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمهگذاران است
مدیرعامل بیمه البرز یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان و تکریم بیمهگذاران…
-
اجتماعی
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان
شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به کسب جایگاه نخست شد. گویای خبر – به گزارش…
-
اقتصادی
بازدید مدیرعامل بیمه ملت از شعبه شیراز و تاکید بر ارتقای خدمات به مشتریان
مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره بیمه ملت ضمن بازدید از شعبه شهر شیراز بیمه ملت از نزدیک در جریان خدماترسانی به…
-
اقتصادی
نشست مدیرعامل بیمه آسیا و نمایندگان فعال در بیمههای آتشسوزی
مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست بر بررسی ظرفیتهای بازار، ریسکسنجی صحیح، جذب پورتفوی سودآور، بهرهمندی از توانمندیهای داخلی و…
-
اقتصادی
بیمه آسیا خسارت 1755 میلیارد ریالی کارخانه ماهوت ریس کاشان را پرداخت کرد
چک خسارت 1755 میلیارد ریالی کارخانه ماهوت ریس کاشان توسط مدیرعامل بیمه آسیا تحویل رییس هیاتمدیره این شرکت شد. به…
- 1
- 2