رضایتمندی مشتریان
-
اقتصادی
درخشش بانک سامان در لیسبون با دریافت ۶ تندیس جهانی از جوایز Stevie 2025
در مراسمی باشکوه در شهر لیسبون پرتغال، تندیسهای جهانی رقابتهای بینالمللی Stevie Awards 2025 به نمایندگان بانک سامان اهدا شد.…
-
اقتصادی
برگزاری چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت
چهارمین نشست شورای معاونان و مدیران بیمه ملت در دوره فعالیت هیاتمدیره جدید این شرکت با هدف بررسی راهکارهای توسعه…
-
اقتصادی
دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان
بانک سامان به عنوان تنها نماینده ایران در رقابتهای جهانی Stevie Awards 2025 که از آن به عنوان اسکار کسب…
-
اقتصادی
افزایش سقف برداشت وجه نقد کارتهای شتابی در پایانههای شعب بانک ملی ایران
سقف برداشت وجه نقد با کارتهای شتابی از پایانههای شعب بانک ملی ایران به ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.…
-
اقتصادی
کارتهای جدید بانک ملت در طرحهای مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفت
امکان انتخاب طرحهای متنوع ملت کارت از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در همراه بانک و مگا بانک ملت فراهم شد.…
-
اقتصادی
برگزاری دوره آموزشی استعلام و صدور بیمهنامههای درمان تکمیلی توسط بیمه دی
دوره آموزشی «استعلام و صدور بیمهنامههای درمان تکمیلی» بیمه دی برای کارشناسان شعب سراسری این شرکت برگزار شد. به گزارش گویای…
-
اقتصادی
قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمهگذاران است
مدیرعامل بیمه البرز یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان و تکریم بیمهگذاران…
-
اجتماعی
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان
شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به کسب جایگاه نخست شد. گویای خبر – به گزارش…
-
اقتصادی
بازدید مدیرعامل بیمه ملت از شعبه شیراز و تاکید بر ارتقای خدمات به مشتریان
مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره بیمه ملت ضمن بازدید از شعبه شهر شیراز بیمه ملت از نزدیک در جریان خدماترسانی به…
-
اقتصادی
نشست مدیرعامل بیمه آسیا و نمایندگان فعال در بیمههای آتشسوزی
مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست بر بررسی ظرفیتهای بازار، ریسکسنجی صحیح، جذب پورتفوی سودآور، بهرهمندی از توانمندیهای داخلی و…
- 1
- 2