روابط عمومی بانک ملی ایران
-
اقتصادی
تغییر نام خدمت «چکاد» به «چکام» در سامانه بام بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در راستای ارتقای خدمات بانکداری دیجیتال و بهینهسازی تجربه مشتریان، نام خدمت «چکاد» (چک امن دیجیتال) را…
-
اقتصادی
پرداخت بیش از 35 همت وام ازدواج در بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در راستای حمایت از زوجهای جوان و همسو با سیاستهای دولت وام ازدواج را در شعب سراسر…
-
اقتصادی
بهرهمندی بیش از 301 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی در سال 1403
بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که در راستای رفع نیاز اقشار آسیبپذیر و محروم جامعه…
-
اقتصادی
گام بلند بانک ملی ایران در واگذاری اموال مازاد طی سال ۱۴۰۳
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاستهای کلان اقتصادی و تحقق تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید…
-
اقتصادی
با آسیبشناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابلحل است
مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: با آسیبشناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابلحل…
-
اقتصادی
سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقهای
مدیرعامل بانک ملی ایران، در اولین سفر استانی سال 1404 به ارومیه، با هدف حمایت از تولید ملی و همسویی…
-
اقتصادی
نقشآفرینی بانک ملی ایران در تامین مالی تولید با ابزارهای مالی اسلامی
بانک ملی ایران با هدف تسهیل تامین مالی بنگاههای تولیدی، نقش رکن ضامن را در فرآیند انتشار اوراق صکوک برعهده…
-
اقتصادی
صدور بیش از 77 میلیون حواله پایا و پل در بانک ملی ایران
طی یک سال اخیر تعداد 77 میلیون و 886 هزار و 38 حواله پایا و پل توسط بانک ملی ایران…
-
اقتصادی
آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حسابهای متقاضیان محصولات ایران خودرو
مشتریان بانک ملی ایران می توانند تحت سامانه فیروزه با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در پنجمین دور…
-
اقتصادی
مشتریمداری یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری
حسین قاسمی، عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران در نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنجساله راهبردی این…