بایگانی‌های سازمان تعزیرات حکومتی - گویای خبر
لزوم ساماندهی خدمات پزشکی زیبایی در کشور ۲۲ آذر ۱۴۰۲
معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد:

لزوم ساماندهی خدمات پزشکی زیبایی در کشور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات پزشکی زیبایی در کشور بسیار گسترده شده که نیازمند ساماندهی است و ارائه دهندگان خدمات پزشکی زیبایی باید در چهارچوب استانداردها و ملاحظات تعیین شده توسط وزارت بهداشت فعالیت کنند.

تاکید معاون وزیر صمت بر ترخیص خودروها از توقفگاه ایران خودرو در خراسان ۱۵ مهر ۱۴۰۲

تاکید معاون وزیر صمت بر ترخیص خودروها از توقفگاه ایران خودرو در خراسان

معاون وزیر صمت نسبت به ترخیص و ارسال هرچه سریع‌تر خودروهای موجود در توقفگاه شرکت ایران خودرو خراسان رضوی واقع در نزدیکی شهر بینالود تاکید کرد.

کشف تخلف گران‌فروشی گوشت قرمز در تهران ۱۳ شهر ۱۴۰۲

کشف تخلف گران‌فروشی گوشت قرمز در تهران

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف تخلف گران‌فروشی در یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران خبر داد.

پلمب ۲۵۰۰ واحد مشاور املاک بدون مجوز در کشور ۲۲ مرد ۱۴۰۲

پلمب ۲۵۰۰ واحد مشاور املاک بدون مجوز در کشور

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون در کشور پلمب شد.

پلمپ ۱۰۴۱ واحد غیرمجاز مشاور املاک در کشور ۲۵ تیر ۱۴۰۲

پلمپ ۱۰۴۱ واحد غیرمجاز مشاور املاک در کشور

دبیرکارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: تعداد واحدهای غیرمجاز و متخلف مشاور املاک پلمپ شده معادل یک هزار و ۴۱ واحد است و میزان جرایم تعزیراتی اخذ شده و تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی مختلف معادل ۶۴ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان برآورد شده است.

آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی استان تهران از امروز ۰۸ اسف ۱۴۰۱

آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی استان تهران از امروز

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

موافقت مجلس با کلیات طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای مسکن ۰۱ تیر ۱۴۰۱

موافقت مجلس با کلیات طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای مسکن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی بازار اجاره‌بهای مسکن موافقت کردند. به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز اول تیرماه در صحن علنی مجلس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی موافقت کردند.کلیات طرح دوفوریتی کنترل و […]