بایگانی‌های شفاف‌سازی خدمات - گویای خبر
حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان ۱۰ ارد ۱۴۰۳

حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان

معاون فناوری اطلاعات بانک سینا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، بر لزوم افزایش ظرفیت پاسخ‌دهی برخط به نیازهای مشتریان تأکید کرد.

پاسخگویی به تماس‌های مردمی با حضور مدیران ارشد بانک مسکن در ایام مبارک دهه فجر ۱۷ بهم ۱۴۰۲

پاسخگویی به تماس‌های مردمی با حضور مدیران ارشد بانک مسکن در ایام مبارک دهه فجر

مدیران ارشد بانک مسکن همزمان با ایام مبارک دهه فجر با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفاف‌سازی خدمات، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و شنیدن پیشنهادات و انتقادهای مردم در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن از طریق شماره تماس 610880-021 هستند.