بایگانی‌های صنعت و معدن - گویای خبر
حمایت بانک ملی ایران از بخش‌های مختلف اقتصادی با ارایه تسهیلات ۱۵ اسف ۱۴۰۲

حمایت بانک ملی ایران از بخش‌های مختلف اقتصادی با ارایه تسهیلات

بانک ملی ایران در یازده ماه منتهی به پایان بهمن‌ماه سال جاری تعداد دو میلیون و 210 هزار و 819 هزار فقره تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ارزش 4 میلیون و 30 هزار و 341 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک تجارت حامی بخش‌های مختلف اقتصاد ایران ۱۸ مهر ۱۴۰۲
گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال مهار تورم و رشد تولید؛

بانک تجارت حامی بخش‌های مختلف اقتصاد ایران

بانک تجارت در شش‌ماهه ابتدایی سال 1402 در راستای عمل به شعار مهار تورم، رشد تولید، حمایت‌های گسترده و هدفمندی را از بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی به عمل آورده است.

استمرار حمایت بانک ملی ایران از بخش تولید و اشتغال‌زایی ۰۵ تیر ۱۴۰۲

استمرار حمایت بانک ملی ایران از بخش تولید و اشتغال‌زایی

بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش تولید و با هدف سرعت بخشیدن به اشتغال‌زایی در کشور در دوازده ماه سال 1401، تعداد دو میلیون و 798 هزار و 543 مورد تسهیلات به ارزش 3 میلیون و 676 هزار و 456 میلیارد ریال به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرده است.

افزایش بیش از ۴۵ درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ ۰۶ ارد ۱۴۰۲

افزایش بیش از ۴۵ درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سال ۱۴۰۱

‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی 12 ماهه سال 1401 مبلغ 44.485/3 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 13.863/6 هزار ميليارد ريال معادل 45/3 درصد افزايش داشته است.

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل با مشارکت بانک توسعه صادرات ایران ۱۱ مرد ۱۴۰۱

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل با مشارکت بانک توسعه صادرات ایران

رئیس اداره‌کل صادرات خدمات فنی و مهندسی و طرح‌های سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات ایران گفت: بیش از دو هزار شغل مستقیم در نتیجه مشارکت بانک توسعه صادرات ایران در طرح‌های صنعتی طی دو سال اخیر ایجاد شده است. به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید تفته اظهار داشت: طرح‌های یادشده […]