مدیرعامل بیمه دی برنامه‌های تحول‌آفرین این شرکت را تشریح کرد

دکتر هادی عبداللهی در مراسم بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سال گذشته، برنامه‌های آتی شرکت را در سه محور کلیدی تشریح کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر عبداللهی ضمن خوشامدگویی به مدعوین، به ویژه والدین شهدا و جانبازان، گفت: برنامه سال آینده این شرکت بر سه محور اصلی استوار خواهد بود.

وی اظهار کرد: افزایش توانگری شرکت اولین برنامه تحول‌آفرین شرکت در سال آینده خواهد بود که در این راستا، به دنبال اصلاح و تقویت سبد پرتفوی شرکت با رویکرد خرده‌فروشی، به خصوص در حوزه بیمه‌های زندگی، ایجاد محصولات نوین و پیوند آنها با صندوق‌های ارزشمند هستیم.

دکتر عبداللهی افزود: این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند به عنوان صندوق بازنشستگی دوم برای بیمه‌گذاران مطرح شوند و به ظرفیت نگهداری ریسک‌ها نیز کمک خواهند کرد.

مدیرعامل بیمه دی، محور دوم برنامه‌های شرکت را تحول دیجیتالی دانست و افزود: در شرایط کنونی، تحول دیجیتال مهم‌ترین ابزار برای ارتقای رقابت‌ در صنعت است.

وی گفت: هدف ما تبدیل اپلیکیشن «دی‌دار» به یک سوپر اپلیکیشن است تا تمامی ذی‌نفعان در سطوح مختلف بتوانند به صورت بهینه از آن بهره‌مند شوند.

دکتر عبداللهی با اشاره به اهمیت دیجیتالی کردن فرآیندهای بیمه‌ای گفت: امروز بهره‌برداری از هفت سامانه دیجیتال این شرکت آغاز می‌شود تا گامی جدی در این زمینه برداشته باشیم.

وی گفت: توسعه بازاریابی در چارچوب برنامه‌های دیجیتال، از دیگر اهداف این شرکت است.

مدیرعامل بیمه دی در ادامه، محور سوم برنامه‌های آتی شرکت را افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

وی افزود: این برنامه شامل کیفی‌سازی صورت‌های مالی شرکت، ارتقای توان رقابتی با سایر شرکت‌ها، تنوع‌بخشی به سبد سهام، مدیریت بهینه نقدینگی، استفاده از استراتژی‌های مدیریت ریسک و ایجاد فرصت‌های بیشتر سرمایه‌گذاری از طریق توسعه فروش بیمه‌ها است.

به گفته وی برنامه‌های این سه حوزه با رویکردی کاملاً حرفه‌ای و منطبق با آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار داشت: ایفای تعهدات بیمه‌گری و رشد کیفی و کمی، ما را به سمت کسب سهم بیشتری از بازار سوق خواهد داد.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به خدمات بیمه دی به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، بیان کرد: دعای خیر خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، که جلوه‌های زیبای آن را در شرکت مشاهده می‌کنیم، همواره همراه ما بوده است.

در این مراسم اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت‌الاسلام موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی؛ مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی؛ لیلی نیاکان، رییس پژوهشکده بیمه؛ محسن پورکیانی، دبیرکل سندیکای بیمه گران؛ برات کریمی، مدیرعامل بانک دی حضور داشتند.

همچنین مدیران عامل صنعت بیمه؛ مدیران عامل سابق شرکت بیمه دی؛ اعضای هیات‌مدیره، معاونین، مدیران، روسای ادارات و کارشناسان شرکت بیمه دی نیز در این همایش حضور داشتند.

در پایان این مراسم از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

مادر مکرمه شهیدان ابراهیم، اسماعیل و اسحاق اسکندری، پدر گرانقدر شهیدان محسن و منصور بنی نجار و مادر مکرمه شهیدان احمد و ماشاالله آذرسرا، با اهدای لوح تقدیر، مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین، از بیمه‌گذاران برتر، مراجع درمانی نمونه و کارمندان ممتاز بیمه دی نیز تقدیر به عمل آمد.

در ادامه هفت سامانه دیجیتال شرکت بیمه دی رونمایی شد.

قابلیت خدمات بالینی در «دی دار»، سامانه ارزیابی اسناد درمانی، سامانه جامع خسارت، سامانه بازدید آنلاین آتش‌سوزی «دی دار»، باشگاه مشتریان بیمه دی، قابلیت ایجاد بازاریاب دیجیتال در «دی دار» و سامانه هوش کسب و کار شرکت بیمه دی از جمله این هفت سامانه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا