افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در پایتخت
شعبه جدید پرداخت خسارت بیمه البرز در غرب تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران ستادی، روسای شعب و جمعی از شبکه فروش این شرکت و با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به ساکنان مناطق غرب و شمال غرب پایتخت و افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی بیمهگذاران در محل پارک سوار پونک رسما افتتاح شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، در این مراسم مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به عملکرد درخشان شرکت در «جنگ 12 روزه» و نقش اطمینان بخش آن در حوزه بیمه، بر ضرورت توسعه مستمر خدمات با کیفیت تاکید کرد و گفت: بیمه البرز همواره کوشیده است با تکیه بر اصل مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارتها، اعتماد بیمهگذاران را تحکیم بخشد. پرداخت سریع و دقیق خسارتها نه تنها آرامش خاطر بیمهگذاران را به همراه دارد، بلکه موجب استمرار خوش نامی و تقویت جایگاه برند بیمه البرز در صنعت بیمه کشور میشود.
وی در ادامه با بیان نمونههایی از این رویکرد افزود: در حادثه آتش سوزی مجتمع ونوس بندر انزلی، خسارت بیمهگذاران در همان هفته نخست و حتی در برخی پروندههای دارای نواقص، به صورت علی الحساب پرداخت شد. همچنین در موارد متعدد آتش سوزی واحدهای تولیدی و صنعتی تحت پوشش بیمه البرز، سرعت در پرداخت خسارت موجب شد تا این واحدها در کوتاه ترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردند و بدین ترتیب، نقش موثری در رونق و پایداری اقتصاد کشور ایفا شد.
مدیرعامل بیمه البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت گفت: طی ماههای گذشته، کارمزد شبکه فروش رشدی بیش از 50 درصد داشته است که این امر نشان دهنده پویایی و حرکت رو به جلوی بیمه البرز است. البته باید اذعان کرد که همچنان برخی کاستیها و ضعفها وجود دارد و اصلاح آنها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه این شرکت در حال ترسیم فصلی تازه و متفاوت از گذشته است، ابراز امیدواری کرد: با توسعه خدمات نوین، ارتقای کیفیت در ارایه بیمه نامهها و استمرار پرداخت سریع و به موقع خسارتها، شاهد افزایش هرچه بیشتر سطح رضایتمندی بیمهگذاران باشیم و نام بیمه البرز همچنان به عنوان یکی از معتبرترین و خوشنامترین برندهای صنعت بیمه کشور بدرخشد.
در ادامه این مراسم، مجید علی پناهی، عضو هیاتمدیره بیمه البرز نیز در سخنانی کوتاه، بر اهمیت ایجاد هم افزایی و همبستگی سازمانی تاکید کرد و آن را شرط اصلی دستیابی به موفقیت پایدار و رشد همه جانبه شرکت دانست.