رضایت مشتریان
-
اقتصادی
نظرسنجی بانک ملی ایران به مناسبت 97مین سالروز تاسیس
بانک ملی ایران به مناسبت ۹۷مین سالروز تاسیس خود، نظرسنجی رضایت مشتریان را با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش…
-
اقتصادی
سرمایه اصلی بانک تجارت رضایت مشتریان است
مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی به ظرفیتهای بیشمار موجود برای ارتقا سطح همکاریهای مشترک بین…
-
اقتصادی
معرفی طرح شایان بانک ملت/تسهیلات یک میلیارد تومانی با شرایط و نرخهای جدید
بانک ملت با هدف تنوع بخشی به محصولات اعتباری و کسب رضایت حداکثری مشتریان، تغییراتی را در «طرح شایان» ایجاد…
-
اجتماعی
بانک ملی ایران، در میان برترین برندهای مشتریمدار کشور
بانک ملی ایران موفق به دریافت «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی…
-
اقتصادی
بانک صادرات ایران شفاف و مقتدر در خدمت مردم و فعالان اقتصادی کشور
محسن سیفی گفت: بانک صادرات ایران مقتدرتر از همیشه و شفاف به ارایه خدمات به تمامی مشتریان به ویژه فعالان…
-
اقتصادی
برگزاری جشنواره بزرگ 90 روزه بیمه ملت
شرکت بیمه ملت به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تأسیس خود، جشنواره ۲۱ را برگزار میکند. به گزارش گویای خبر به نقل…
-
اقتصادی
اضافه شدن دو محصول جدید به سبد تولیدات فولاد اکسین خوزستان
افزایش توان رقابت محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان در بازار جهانی با تولید ورقهای خاص و حضور در ۱۸ کشور…
-
اجتماعی
سامانه تلفنبانک تجارت با خدماتی جدید بهروزرسانی شد
سامانه تلفنبانک تجارت همسو با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ظرفیتهای فنی با انجام تغییرات و افزودن سرویسهای جدید در دسترس…
-
اقتصادی
اولویت بیمه آسیا ارایه خدمات باکیفیت و رضایت مشتریان است
مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگیناپذیر کارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارایه خدمات باکیفیت…
-
اقتصادی
ضرورت انجام پژوهشهای نتیجهمحور و عملگرا در جهت پویایی فعالیتهای بانک کشاورزی
مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و قدردانی از پژوهشگران برتر این بانک برگزار شد، بر…