ارایه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکتها و مشتریان بزرگ در «بام سازمانی»
با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکتها، نهادها و هلدینگهای بزرگ اقتصادی، سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران در دسترس این دسته از مشتریان قرار دارد تا بهترین خدمات بانکداری اینترنتی را متناسب با نیازهای آنها، ارایه کند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه بام سازمانی به آدرس https://ebportal.bmi.ir با توجه به اهمیت ویژه مشتریان و سازمانهای بزرگ، که به صورت چندشرکتی و هلدینگ فعالیت میکنند، راهاندازی شده است تا به ارایه خدمات و سرویسهای خاص نرمافزاری به این گروه از مشتریان اقدام کند.
این سامانه از قابلیتهای متنوعی برخودار است که از جمله آن میتوان به امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنشهای سازمان به صورت درختی، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش و صورتحساب تلفیقی اشاره کرد.
ارایه خدمات بانکداری اینترنتی در بام سازمانی منوط به انجام فرآیند ثبت درخواست توسط متقاضی و ایجاد سطوح دسترسی به راهبر سامانه از سوی بانک ملی ایران است.
مسوولیت تعریف ساختار سازمان، شرکت و واحدهای زیرمجموعه، افزودن حسابهای مرتبط، مدیریت کاربران و سطوح دسترسی آنها در بام سازمانی، برعهده راهبر قرار دارد.
همچنین برای راهبر سازمان امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به بخشهای مختلف سامانه از جمله داشبورد، اطلاعات پایه، گزارشهای تفصیلی، گزارشهای تحلیلی، انتقال پول و غیره فراهم شده است.
با توجه به تغییرات سازمانها در سطوح مدیریتی، تغییرات اعضای هیاتمدیره و صاحبان امضای مجاز باید از طریق آگهی ارایه شوند.
گفتنی است، خدمات سامانه «بام سازمانی» صرفا برای اشخاص حقیقی متعلق به متقاضی که از سوی راهبر سامانه در سامانه بام سازمانی تعریف میشوند، قابل ارایه است و مشتری مجاز به فروش، اجاره و یا ایجاد دسترسی برای سایر اشخاص نیست.