ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن دیدار با کارکنان بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: ارتباط منسجم این بانک با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود.

 گویای خبر– به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجار زاده با همراهی فرشاد شهید زاده نائینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سعید صنیعی رییس اداره‌کل حوزه مدیریت و سید مجتبی قدسی رییس اداره‌کل روابط عمومی ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط عمومی، این روز را به آن‌ها تبریک گفت.

نجارزاده دراین دیدار روابط عمومی را به مثابه پلی میان مشتریان و بانک ملی ایران دانست و گفت: مجموعه عملکرد این اداره‌کل تصویر بانک ملی ایران را در ذهن مشتریان منعکس می‌کند.

این بانک در خدمت مشتریان بسیاری‌ است که عملکرد شما در روابط عمومی برای برقراری ارتباط هر چه بهتر و بیشتر با جامعه بزرگ مشتریان، اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان کرد: بانک ملی ایران در سال 1403 برنامه‌های متعددی در دست اقدام دارد که موفقیت این برنامه‌ها در گرو برنامه‌ریزی اداره‌کل روابط عمومی در تولید محتوای موثر، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و هدفمند است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش روابط عمومی در انتقال نقطه نظرات هیات‌مدیره بانک به بدنه کارکنان گفت: اداره‌کل روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط هیات‌مدیره و خانواده بزرگ بانک ملی ایران دارد؛ ازاین‌رو علاوه بر انتقال نقطه نظرات هیات‌مدیره به کارکنان باید ایده‌ها و دغدغه‌های کارکنان نیز از سوی روابط عمومی به مدیران ارشد منتقل شود.

گفتنی است؛ ابوالفضل نجارزاده از بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط عمومی بازدید کرد و ضمن اطلاع از عملکرد هر یک از بخش‌ها، رهنمودهای لازم برای بهبود و ارتقای عملکرد این اداره‌کل را ارایه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا