بازدید سرزده مدیرعامل بیمه البرز از شعبه شهرکرد
رضایت مشتریان مؤثرترین تبلیغ است
مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از شعبه شهرکرد، ضمن بررسی روند ارایه خدمات و فرآیندهای کاری، رضایت خود را از عملکرد این شعبه اعلام کرد و بر پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن به عنوان مهمترین عامل جلب اعتماد و رضایت مشتریان تأکید کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، موسی رضایی با حضور در شعبه شهرکرد، از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به مشتریان و مراجعان قرار گرفت و فرآیندهای کاری این شعبه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید، وی با اشاره به رویکرد مشتریمدارانه، کیفیت مطلوب خدمات و میزان رضایت بیمهگذاران، عملکرد شعبه شهرکرد را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش کارکنان این شعبه قدردانی به عمل آورد.
مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر این که «بهترین تبلیغ برای شرکتهای بیمه، پرداخت به موقع و سریع خسارت است»، اظهار داشت: تمام هدف مجموعه بیمه البرز باید کسب رضایت ارباب رجوع و مشتریان باشد و این مهم تنها با تعهد، مسوولیتپذیری و دلسوزی کارکنان محقق میشود.
وی افزود: دلسوزی و احساس مسوولیت کارکنان بیمه البرز موجب درخشش این شرکت در ابعاد مختلف عملکردی شده و با همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه البرز، این شرکت در بسیاری از شاخصهای صنعت بیمه جایگاه درخشانی را به خود اختصاص داده است.
در پایان این بازدید، مدیرعامل بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از عملکرد شعبه شهرکرد، بر استمرار ارتقای کیفیت خدمات، تسریع در پرداخت خسارت و تقویت رویکرد مشتریمداری در تمامی واحدهای شرکت تأکید کرد.




